Vés al contingut

CSITAL Lleida

20è Seminari d’Actualització Jurídica

El proper 21 de febrer, es posa en marxa la 20a Edició del Seminari d’Actualització Jurídica.

Igual que en les anteriors edicions, es mantindrà el mateix format de 8 sessions quedant pendents de concretar la temàtica les tres últimes sessions.

La primera part de les sessions versarà sobre les darreres novetats legislatives i jurisprudencials més rellevants, no només jurídiques sinó també econòmiques i/o d’intervenció, en sessions alternes, a càrrec dels ponents, amb una àmplia trajectòria professional i prestigi reconegut, igual que la resta de ponents de les diverses sessions del seminari.

Realització: Videoconferència  i presencial a la Sala de Juntes de la Universitat de Lleida –Edif. del Rectorat a Rambla d’Aragó-.

Horari: de 9.00 a 14:00 hores

Preu d’inscripció: 250,00€ afiliats al CSITAL de Lleida i 315,00€ als no afiliats.

Els temes previstos a tractar en les vuit sessions, són els següents:

21 de febrer9.00h – 14.00h: Governant el Futur: Com la Intel·ligència Artificial Revoluciona el Servei Públic, a càrrec del Sr. Alberto Gil de la Guardia, Advocat i Professor en el Col·legi de l’Advocacia de Madrid i de Lleida.
21 de març9.00h – 10.30h: Actualització jurídica, a càrrec del Sr. Antonio Ropero Vilaró, Secretari General de l’Ajuntament de Lleida.   11.00h – 14.00h: Les llicències urbanístiques i les comunicacions prèvies, a càrrec de la Sra. Trinitat Capdevila Fígols, Advocada urbanista.
25 d’abril9.00h – 10.30h: Actualització econòmica i d’intervenció, a càrrec de la Sra. Eva Ma Llerins Sánchez, Vice-tresorera de la Diputació de Lleida.  
11.00h – 14.00h: 1a part (11h a 13h): Delimitació de la figura dels contractes menors i l’expedient de contractació. Determinació de l’objecte dels contractes menors: necessitats a cobrir i prohibició de fraccionament. Principals pronunciaments i exemples, a càrrec de la Sra. Gemma Enfedaque Montes, Cap de la Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Pública de Catalunya. 2a part (13h a 14h): Alternatives a la contractació menor, a càrrec de la Sra. Carme Roig Torres, Responsable d’assessorament tècnic en contractació pública i innovació de la Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Pública de Catalunya.
23 de maig9.00h – 10.30h: Actualització jurídica, a càrrec del Sr. Antonio Ropero Vilaró, Secretari General de l’Ajuntament de Lleida.   11.00h – 14.00h: La gestió de la tresoreria: seguretat en els pagaments i constitució i dipòsit de garanties en format digital / físic, a càrrec del Sr. Fernando González-Santacana Martín, Tresorer General de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.
20 de juny9.00h – 14.00h: Taller sobre fiscalització prèvia, en especial referència a les despeses de personal i subvencions, a càrrec de la Sra. Sandra Salvat Miró, Cap de Servei de Control Previ i Assessorament de l’Ajuntament de Tarragona.
19 de setembre9.00h – 10.30h: Actualització econòmica i d’intervenció, a càrrec de la Sra. Eva Ma Llerins Sánchez, Vice-tresorera de la Diputació de Lleida.  
11.00h – 14.00h: Tema pendent de determinar.
24 d’octubre9.00h – 10.30h: Actualització jurídica, a càrrec del Sr. Antonio Ropero Vilaró, Secretari General de l’Ajuntament de Lleida.   11.00h – 14.00h: Tema pendent de determinar.
21 de novembre9.00h – 10.30h: Actualització econòmica i d’intervenció, a càrrec de la Sra. Eva Ma Llerins Sánchez, Vice-tresorera de la Diputació de Lleida.  
11.00h – 14.00h: Tema pendent de determinar.