El proper 26 de febrer, es posa en marxa la 16a. Edició del Seminari d’Actualització Jurídica.
Igual que en les anteriors edicions, es mantindrà el mateix format de 8 sessions quedant pendents de concretar la temàtica les tres últimes sessions, quedant oberta la programació a qualsevol proposta o necessitat formativa que es pugui plantejar en el decurs de l’any.
Atesa la situació actual, es mantindrà el format de la sessió en videoconferència, a reserva que, en cas que les condicions ho permetin, es pugui plantejar un format, si més no, semipresencial.
Com a novetat, la primera part de les sessions versarà sobre les darreres novetats legislatives i jurisprudencials més rellevants, no només jurídiques sinó també econòmiques i/o d’intervenció, en sessions alternes, a càrrec dels ponents, amb una àmplia trajectòria professional i prestigi reconegut, igual que la resta de ponents de les diverses sessions del seminari.
Realització: Videoconferència
Horari: de 9.00 a 14:00 hores
Preu d’inscripció: 220,00€ afiliats al CSITAL de Lleida i 250,00€ als no afiliats.
Els temes previstos a tractar en les vuit sessions, són els següents:
26 de febrer
- 9.00-10.30: Actualització jurídica, a càrrec del Sr. Antonio Ropero Vilaró, Secretari general de l’Ajuntament de Balaguer.
- 11.00-14.00: Novetats de la Llei 11/2020, de 30 de desembre, de Pressupostos Generals de l’Estat per a l’any 2021, a càrrec del Sr. Josep Jaume Mateu Beà, Vice-interventor de l’Ajuntament de Reus.
26 de març
- 9.00-10.30: Actualització econòmica i d’intervenció a càrrec de la Sra. Eva Llerins Sánchez, Interventora de l’ajuntament de Binéfar.
- 11.00-13.00: Transparència i informació d’aquesta matèria al MUNICAT, a càrrec de la Sra. Teresa Colomer Cugat, SAT de la Diputació de Lleida i membre del Grup de Treball de Transparència Local de la Generalitat de Catalunya.
23 d’abril
- 9.00-10.30: Actualització jurídica, a càrrec del Sr. Antonio Ropero Vilaró, secretari general de l’Ajuntament de Balaguer.
- 11.00-14.00: Anàlisi de contractació irregular i reconeixement extrajudicial de crèdits, a càrrec del Sr. Baldomero Rovira López, interventor de l’Ajuntament de Reus.
21 de maig
- 9.00-10.30: Actualització econòmica i d’intervenció a càrrec de la Sra. Eva Llerins Sánchez, Interventora de l’ajuntament de Binéfar.
- 11.00-14.00: Regulació de les actuacions finançables amb càrrec a Fons Europeus al Reial Decret-Llei 36/2020, de 30 de desembre, càrrec de la Sra. Aránzazu Casals Roldán, Secretària general de l’Ajuntament de Fraga.
18 de juny
- 9.00-10.30: Actualització jurídica, a càrrec del Sr. Antoni Garcia Jiménez, Vice-secretari de l’Ajuntament de Lleida.
- 11.00-14.00: Monogràfic sobre aspectes pràctics de la gestió urbanística, acàrrec del Sr. Jesús Gutiérrez Bustillo, Secretari d’administració Local, categoria Superior.
17 de setembre: Pendent de concretar
22 d’octubre: Pendent de concretar
19 de novembre: Pendent de concretar